Nödvändig dag, huh

Haft en helt onödig dag i skolan. Visste sen innan att jag inte skulle ha min första lektion för läraren var ledig så fick lite sovmorgon vilket var skönt. Men när jag kommer till den som skulle bli min första lektion är min svenska lärare hemma för vård av sjukt barn. Så inget gjort där inte. Idrott sen och fick uppleva fotboll som jag inte spelat på skit länge, faktiskt kul bara det att folk verka tro jag var målet haha fick massa hårda bollar på mig..
Nästa lektion hade jag inte vid ett och den hade vi ingen lärare på så inget gjort där heller. Och nästa? Ingen lärare där heller. Som sagt väldigt nyttig dag i skolan! Bara en idrotts lektion av 5 lektioner..
Men fått lite andra nödvändiga saker gjort. Sökt in till en skola. Ska söka mer men sista datumet där är 15 maj så inte lika brått.
Annars så älskar man vädret! Helt fantastiskt. Tog mig en härlig promenad i det fina vädret, skönt!
Sen så har hela familjen Flax suttit och ätit äppelpaj med vaniljsås här i kväll :) mums


sjukt trött så blir nog sova om en stund. Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0