Lov, Emma gillar

Nu har jag lov i lite mer än en vecka, himlans skönt! Men sitter fortafande i skolan, ska ta 15.40 bussen och möta upp Jessica i Aneby. Vi ska åka till Jönköping och shoppa lite. Eller hon ska shoppa. Jag ska vara sällskap. Har inga pengar till att unna mig saker. Bitter.
Eller mat ska jag köpa. Så sjukt hungrig så måste köpa någon mat där.
Kvällen spenderar jag nog i alla fall hemma ikväll. Kan vara skönt eftersom jag inte sovit hemma inatt, sovit hos Ida. Vi var på Zumba igår och vi är så nöjda med den träningen, så roligt! Och i morse skippade vi våran sovmorgon och gav oss ut på en uppfriskande promenad. Hurtiga tjejer!

kan typ inte tänka klart, så hungrig och trött.. haha aja skriver kanske imon! pusss Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0