Hur många lingon finns det i världen?

Underbart skönt med lite sovmorgon i morse, tog mig till skolan och lyckades ta mig igenom denna dagen med. Hem snabbt och åt lite mat sen åkte min kära mamma och jag in till Eksjö. Först gick vi på stan och kikade, köpte även allt jag ville få hem. En skinnjacka och vårskor. Två vårskor till och med. En T-shirt slank visst med också hihi. Tog en fika lite innan det blev dags att gå till det vi kom in för. Bio! Kollade på "Hur många lingon finns det i världen?" Så himla charmig film! Blev nog lite kär. Rekommenderar den varmt ska ni veta.
Borde egentligen sova nu men är inte så trött så tänkte kolla BB från igår, sen får det bli sängen. Inte sovmorgon i mon minsann, men har bilen så lite blir det i och för sig :)

Godnatt pluttar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0