Bergochdalbana hej och hå

Det mesta känns tungt och jobbigt faktiskt. Känner mig bara ful, fet och äcklig hela tiden men såna tider får man la dras med. Ångest för framtiden, sommaren och hösten. Igår och idag har jag gått och frågat om massa sommarjobb jag sökt. Bara massa nej och kanske..
Och i morgon är det nationella prov i Svenska, just läst det där häftet.. Får hoppas att det går som jag vill!

Men kan inte se dåligt på allt. Igår beställde jag min studentskylt :D man längtar till den dagen! men när man tänker på den kommer ångesten tillbaka.. haha.
Sen har vi kikat på studentresa idag, wohoo längtar! Men mer om det sen när det är mer klaffat hihi.

Träna bort lite frustration nu, haaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0