Ångest hej och hå

Lagom trött och sleten. Blev utgång i Jönköping igår. Det är då verkligen inte lika roligt som i somras.. Men ah en helt okej kväll :) Tycker verkligen om dessa tjejer! ♥
Men nu vill jag inte ut på krogen på ett tag igen. Mitt bankkort håller med om att det är en bra idé.
Måste greja med att packa upp alla mina väskor och sånt från igår. Sen har jag tänkt att ta mig en promenad i det fin fina vädret :)

Ikväll blir det inflyttningsfest i Aneby. Halv taggad på att festa igen.. Men jag var jue hemma hela helgen förra helgen och nu festar båda dagarna haha kan aldrig hitta nåt mellanting.. Och jag har inte festat på länge så okej!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0