210411

Godmorgon! Vaknade redan vid 9 idag, sjukt att jag inte kan sova länge på morgonen längre när jag väl kan.. Men man får ut mer av dagen i alla fall.
Hade en trevlig kväll i tisdags hemma hos Sofie med tre grabbar. Grillade, drack gott vin hade det bra!
Blev inte mycket sömn på natten och en tidig morgon så både Sofie och jag var rätt sletna igår. Men vi tog oss upp och åkte in till stan för en fika med Jessica. Pratade galna gamla sommar minnen och snackade om nya.
Var med Sofie hela dagen och på kvällen drog jag till shape, möte upp Ida och vi körde oss ett poweryoga pass.

Ska vandra mig bort mot farmor och farfar sen fortsätter jag väl på min runda. När mamma kommer hem tar jag bilen och åker iväg, hehe men mer om det sen!

Ikväll blir det box, inte bag in box haha utan ett träningspass ;) fejnt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0