160411

Varit ute och gått i ungefär 70 minuter, skönt! Ska få i mig nåt och ät innan jag börjar fixa mig. Ska in till Tranås i kväll, hem till Martina och umgås med klassen :) Några ska grilla, spela spel, kubb, film och bara gosa med varann :)

Var jue som sagt i Jönköping igår med Jessica också. Bara för att man inte har pengar eller planerat att köpa nåt fanns det massor av snygga grejer. Så typiskt. Men hittade en studentklänning och den var jag bara tvungen att köpa, om jag skulle vänta skulle den säkert inte finnas kvar. Men nu är en av dom fixade i alla fall, känns bra :D

Några timmar kvar innan jag ska åka så får hitta nåt tidsfördriv hehe. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0