1 april

Hejhej roligt att just du fortfarande kollar in på min blogg även att jag är lite halv dålig på att skriva hehe.
Men tänkte för att det är helg oså så tänkte jag bjuda lite på mitt liv ;) Underbart med helg för övrigt. Sen inga planer alls vilket känns hur gött som helst! Mina planer är typ att vila och mysa i sängen, gillar.
Idag var det sista dagen på praktiken, haft i 5 veckor nu. Skrämmande att tiden går så snabbt! Trivts super på båda mina ställen (Y) men nu är det tillbaka till skolan på måndag igen. not taggad, men kan ändå va lite skönt kanske.
Fick fina betyg och present från Cream idag och efteråt skjutsade jag världens gosigaste gubbe hem till farmor och farfar :) Känt han i många år nu och han är verkligen så himla gullig! Mer söta gubbar till världen tack hihi.

Kvällen ja, lugn som sagt, ska kolla på Big Brother från igår och dra igenom några avsnitt av Huset fullt som jag lånat av Jessica :D sen myskväll med mor min

Ha det fint :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0