Snart,snart helg!

Håltimma i skolan. Börjar min lektion vid ett om jag inte minns fel. Sitter i en av datasalerna och chillar med lite folk från klassen :) Riktigt trött, gick upp vid 5 idag och åkte med mamma in till jobbet för att sen åka buss därifrån. Blir så när man har för lite bilar. hehe. Ska ta halv tre bussen hem och åka in till Eksjö igen och möta upp mammsen. Lär bli rätt stressigt! Ska försöka hitta ett par nya idrottsskor, köpa foundation och lite. Kommer förmodligen inte hinna så får säkert skjuta på det. Borde egentligen gå in till Magnus också och snacka med honom om jobb men Joel sa att han var sjuk.. Såå får la försöka näsa vecka?
Hinner inte skriva vad som händer ikväll sen, så gör det nu. Vid halv 6 ska jag vara hos Sofie, sen drar vi och Ida ganska direkt till Jennifer på lite tjejmiddag. Laga tacos tillsammans och kolla lite Idol kanske :) Mysigt! Sen blir det nog utgång i Lindköping om vi är taggade. Ida går i alla fall in för det. Hon åker hem och skolkar för att sova lite så hon orkar kvällen ;) haha. Hon kommer då klara vårt vad!!

Nu har det gått en liten stund på detta hål i alla fall.. Så nog från mig!
Just det, snart är det helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0