Fridrott

Tjena! Befinner mig hemma hos Alice, blir till att sova här i natt :) Lediga i morgon jue ;) höhö. Haft friluftsdag i dag och det var den roligaste jag varit med om i alla fall. Trots att jag skämde ut mig med att vara så dålig! Vi i HP hade klätt oss jätte färgglatt och sprang runt med tutot och cdspelare. Folk trodde vi var fulla, men vi kan minsann ha kul ändå ;) haha
Sen har även Martina, jag och Alice varit på spinning (Y) sen tryckte jag i mig en halv kebabrulle :( Mindre klokt. Men vi var massa tjejer från klassen på Hawaii och käkade, så kan jue göra det för sakens skull :) Gosigt!
Alice är just nu och duschar, så jag roar mig här. Jag kom själv just ur. Kanske slår på en film sen och ligger och snackar (som vanligt) hihi

undrar bara, hur snygga?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mellis 89

sjukt bara bild emma ;)

2010-09-30 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0