Höstsjuk/depp

Min blogg är för jävla tråkig. Därför jag inte orkar skriva i det. Kommer aldrig på att skriva om något intressant och roligt..sen är jag hemskt trött på designen. Vill göra om men har inga bra bilder. Varit sjuk en sväng i veckan för omväxlingens skull. Börja känns mig kraslig i måndags men nu känns det bättre faktiskt. Var hemma igår och vilade upp mig så jag orkade denna dagen. Stort psykologi prov i dag. Och framför allt svårt. Hoppas hon är snäll när hon rättar. hehe.
Hemma har jag bara chillat, kollat på Kungarna av Tylösand. Struntat i att träna eftersom jag inte är 100..kan vara smart. Ska göra högskoleprovet på lördag så måste vara pigg till det! Jag kommer suga. Hårt. Måste plugga i morgon. Även pluggat i dag, ARL, som jag har prov på i morgon.. plugg,plugg,plugg.

Min hjärna ska få vila lite nu, kan då inte provet men får uttnytja håltimman lite i morgon..Ska slå på en film och invänta John blund :)

Hade tråkigt igår efter allt pluggande så gjorde om en bild på fejna festis och mig! ♥

hihi


Kommentarer
Postat av: den bästa

JAG ÄR KÄR I DIG! VACKRA FESTIIIS SNYGGA VÄN ;)

2010-10-23 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0