Headline

Hejhej ! Var några dagar sen jag bloggade nu ja. Har verken haft tid eller ork så. Igår firade vi Olivia att hon fyllt 18 med hennes första lagliga krogrunda ;) Fick stressa som en tok efter praktiken till Olivia och sen göra mig iordning där. Vi började med förfest hemma hos Ida och sen vidare till centrum! Inget vidare drag den första timmen typ. Dels kom vi ganska tidigt för att bussarna passade inte så bra och sen var det student fest på huset så många var där. Men till sist kom det mer folk och det blev roligare. Fast mot slutet mådde jag inte så bra.. ;) hehe. Skulle sovit hos Elin, men min snälle bror var i jönköping och tänkte på mig om jag ville åka hem så Jessica, Olivia och jag åkte med han och Johan hem. Somnade gott i min säng sen (a) nu har jag bestämt att jag inte ska festa på ett tag :p

Idag vaknade jag runt 12 med huvudvärk och stannat i sängen hela dagen. Lyckades faktiskt ta mig ur sängen och städa upp lite på mitt rum. Snart ska jag börja fixa mig för att sen dra på bio med Emanuel! :)




if today was your last day

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej, har frågestund på bloggen så ställ gärna nån fråga eller två.. Jättesöt blogg btw ! Puss :)

2010-05-01 @ 23:31:35
URL: http://eeeellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0