Uttråkad

jag har galet tråkigt. det är märkligt hur man dras till datan när man har massa annat att göra? Borde plugga på Idrottshäfter. Bara jag som tycker det är larvigt att ha prov i idrott i teorin?

Jag var föresten och frågade om sommarjobb i dag. Gick sådär kan man säga. Ica hade tydligen inte börjat ta tag i det där än. Tydligen fler här som är sega ;) Och konsum hade helt fullt så det sket sig.. Blir en sommar till på Stalpet kanske ? Gör inte mig något ;) Tjänar jue hela 55kr/h nu i stället för 35 i och med att jag är 18 ;) Gött! känner mig road av mig själv att jag ens orkar skoja om det. Men förra sommaren klarade jag mig jue när jag hade så fint besök nästan varje dag !

jag bara skjuter på provet..har gjort det hela dagen nu. Och snart måste jag jue tyvärr sova så kanske inte blir något ikväll? Jo det måste det verkligen för i mon sover jag jue hos alice. Vi är inte kända för att plugga bra tillsammans precis ;)

känner att jag bara tjatar och skriver utan mening nu så ska säga stopp där innan..nåt ? fortsätter nog med mina otroligt snygga cambilder i stället ;) sa jue att jag hade tråkigt

Hejdooo :)




regn hos mig

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker vi hade det kul på stalpet i somras haha ;)

2010-04-06 @ 19:36:57
URL: http://maadelenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0