Men kul att bli sjuk

Fint att jag har fått feber. Lagom och bra till modevisningen sådär ! Men det är la bara att härda ut. En riktig klagar dag i dag känner jag. Emelie och jag gjorde knappt något annat än att klaga när vi var och delade ut modebladet. That´s right ! Medan alla andra i tranås låg och sov så gott på sin studiedag var alla i HP08 och delade ut modeblad till modevisningen. Duktigt kan man tycka men fruktansvärt jobbigt. Känner av det riktigt i min kropp. Finns som sagt dumma människor till allt men puss på mitt hjärta för hon inte börja gråta :):) lite pizza efter att varit ute och gått i flera timmar var inte helt fel. Även där lite dumma människor som inte vill samarbeta när vi ska värma vår pizza ? Även en liten attack av arg reklamhatande gubbe i bil. puuh, vilken dag !

Kom just in från en tur med pappsen och bilen. Både pappa, bilen och jag överlevde ! Alltid ett bra tecken, visst? :)

nu väntar engelska böckerna så fint på mig här på golvet......... jag orkar inte.

en kopp te för halsen får det bli först !

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Ah sikken knasig dag ! Puss på min bästaste fruga !

Reklamgubben verkade skum ;)

2010-03-17 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0