Lyckad modevisning

NU. kan jag pusta ut och vila igen mig lite. Men bara en dag. Modevisningen är nu över. Känns hur konstigt som helst. Att något man jobbat så mycket och länge med kan ta slut på bara en kväll. Men det var gaaalet kul :D Vi är så sjukt bra !
I dag är jag hemma från skolan, och jag tror de flesta vet varför. Har inte mått alls bra de senaste dagarna med modevisningen. Under själva föreställningen hade jag det så sressigt att jag inte ens hade tid och tänka på det. Bra det !

i dag ska jag bara vila och ta det lugnt. i mon är vi på't igen med halkbana ! uhhhh ;)


Kommentarer
Postat av: dotter

Vi var bäst! Skitkul var det ju minsann, heja dig imorgon kör på allt du ser! haha krya älskade vän :)

2010-03-24 @ 18:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0