Gekås

Det är skönt att vara ledig. Igår var jag i Ullared och shoppade bort lite av pappas pengar :) Fick med mig en hel del fina grejer hem. Man älskar Ullared. Och jag körde hela vägen ! Bara jag som får träningsvärk i magen av att köra långt? haha

Hade lite planer att åka till Gränna idag men det ändrades. Igår när jag köpt med lite nya kläder slog det mig att jag har en väldigt trång och stökig garderob. Så har varit lite duktig och städat den. Slängt bort lite gamla kläder också som jag ska skänka till fattiga barn. Gud välsigne mig! Så nu har jag mer plats för mer nya kläder ! Perfekt

Veckans höjdpunkt, Liseberg i morgon har också flyttas. Typiskt :( men det är inte mig det är synd om, utan mitt sällskap som ligger i 40 graders feber hemma, så ska inte lipa. Vi är på't snart och tar det en annan dag! 22 juli är redan bestämt :D

har tränat och haft mig en stund så ska gå och ta en lååång dusch nu. Tankar som ska rensas.

Hörs...någon gång. pyss



I don't get it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0