Jönköping

Min mor hon är fin hon. Köpt massa kläder i födelsedagspresent till mig :) sååå nöjd ! (Y) Spenderat min dag i jönköping. Men första stoppet var i tranås för körlektion. Sen körde JAG till jönköping :) höhö. Blev som sagt många fina köp ! 
Många mil körda i dag, och det känner jag verkligen i ryggen :( får la ligga och slappa i sängen till en film :)) har min mormor här även. trevligtrevlig.
sen måste jag bara säga: muuuuummma för thaimat ! <3 åt det i dag. (Y)
som sagt nöjd med dagen

Igår tog jag mig allt till eksjö och skulle ge mig på det där med APU plats. Två nej. bara nya tag ! men var?
Jag tog mig en liten simtur också. 1 km. Grymt skönt och bara rensa tankarna till lugn musik i vattnet (a) mitt simkort går ut snart så måste skaffa nytt..det får mamma fixa :p haha

Drog mig sedan vidare till Aneby och spenderade kvällen där med Olle och Tilda. mys mys

Olle och Tilda solade, under tiden var jag sååå ego ! :$








tror ni fattar.

E M M A

Kommentarer
Postat av: Sanne

Orka vara ego ? :( HIHIHIHI NEJ DU E Söt

2010-02-18 @ 23:17:50
URL: http://sannehansen.tk
Postat av: Bästis

Aww, fin Bästis! :) Solade inte du, du gör mig glad!<3

2010-02-19 @ 10:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0