Tisdagenden16februari

Haft en mycket gosig dag hemma hos Sanne i dag :* Blev väldigt mycket "just dance" ! Alltid lika kul :D kanske slänger upp filmer på det senare, när Sanne klippt ihop dom lite :) Efter Jessicas träning kom även hon och joinade oss ! Mycket trevligt där ! :)
Jin go lo ba

Innan jag åkte till henne övningskörde jag i massor ! Gick ganska så bra :) hehe. Och jag sökte lite APU-plats ! får se hur det blir med den saken !

I mon drar jag och simmar på eftermiddagen sen tar jag bussen till Aneby och tillbringar resten av dagen med ollis och tilda ! :)

Sov så gott i natt :*

E M M A

Kommentarer
Postat av: sanne

TA FILMEN FRÅN MIN BLOGG! puss :D

2010-02-17 @ 01:29:07
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0