Paus

pytteliten paus i från pluggandet nu. seriöst skjut mig någon !! Jag hatar engelska. Jag hatar prov. Jag vill ha sommarlov med värme utan plugg. Önskedrömmar.
Kan glädjas av denna dagen för att jag slutade tidigt i alla fall. Kunde ta halv 12 bussen hem efter en liten springtur dit. I aneby åkte mamma och jag och fikade hos mormor. Sen lite shopping i mataffären innan hemfärd. Hemma någon gång vid 2. Riktigt skönt ! Lite skön start på återvändningen av skolan och början på veckan. passar mig perfekt.
Tog mig tid att göra lite körkortsfrågor och jag blev helt klar med fas Fordon :) Har även 2 körlektioner denna veckan (Y)

min pyttelilla paus har nog gått nu. tillbaka till engelskan.

vill inte

E M M A. vile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0