Pannkakor<3

underbart att vara hemma redan nu ! magen säger kurra kurra så ska snart få i mig lite pannkakor :) mums !
Jag skulle sökt min APU plats i dag, men är inte klar med brevet så för skjuta på det till någon dag på lovet. Jag tror faktiskt det blir en rätt lugn dag nu, ska läsa till historia provet lite, men annras inget annat. Kanske lite körkorts frågor, klar med fas B nu och gett mig in på C. I går var det två veckor kvar tills jag fyller 18 ! iieeeh! :D taggad till 1000 !
I morgon blir det kanske att fixa ljudet i lokalen, sen sover Ollis hos mig och kanske Alice :)) friluftsdag på onsdag. jippi.


skriver kanske senare ! nu pannkakor♥


E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0