nolife.se

Jag har typ inget liv. Två dagar av denna veckan har jag stannat kvar i skolan för skolarbete. Detta var en av dagarna. Och i måndags. Men väldigt skönt att fått samällen klar med Alice, Ida och Jessica :) Kom på att det blir till att stanna kvar i mon med bara för att jag måste göra prov vid halv fyra i rättskunskap ! nolife.se kan ni gå in och läsa om mig vettja ! Seriöst sjukt mycket nu. Men bara två dagar och 3 saker kvar denna veckan nu innan helg :) Två av dom är i mon. Rättskunskap och samhällsredovisning. usch! Fick även reda på ingångarna till modevisningen i dag..kuul?

känner att jag klagar lite väl mycket nu så punkt där.

nu blir det plugg fram till läggdags..kanske lite facebook innan det ;-)


E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0