Mormorvakt

Jag är ensam hemma med min mormor och är "mormorvakt" som mamma sa ;) Hon och jag har just kollat på melodifestivalen. Herregud vad hon pratar! min mormor alltså. Det var inte många minuter hon var tyst inte. Det var tjat om låten, klädern, att dom hoppade för mycket och allt vad det var. Aww, vad söt hon är. När det gäller bidragen så var det la helt okej ? Jag tycker Elin Lanto var ganska bra ! men hon kom jue inte ens vidare :o men darin gjorde? tututu..
Innan vi börja kolla gjorde jag oss några toastmackor :) Till det ville mormor kolla på nyheterna och även där är hon för söt och kommenterar allt. : "Vilken trevlig slips han hade i dag, fint det är med lite färg på den tösen till hennes hudfärg och blablabla" haha. fina minnen jag kommer ha av henne :')

Lite kyligt här allt, ska ta och gå ner och lägga på i pannan ! haha, inget jag brukar göra så ni vet, bara nu när jag är själv.

Om några timmar när jag ska sova somnar jag in för sista gången som 17 åring ;) (!)
bye bye barndom hallu vuxenliv ! haha

puss på det och er!

E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0