Hurra, Hurra

wooho jag är 18 ! :D en helt ny värld som öppnar sig ! haha. Jag vill verkligen göra något riktigt busigt nu när jag får för åldern men inte för mamma och pappa :p funderar på piercing i naveln ? ;-) fast jag skulle inte passa i det, men det är såå snyggt ! får bli att tänka på.

I början av dagen så tyckte jag att jag hade världens sämsta 18-års dag. Haha, nu när jag lugnat ner mig och tänker på det skrattar jag bara. Typ direkt när de kom och sjöng för mig och jag fick mina paket så gick strömmen. Då tänkte vi den kommer säkert snart,´det blinkade till någon gång men sen försvann den igen. Och jag skulle duscha och göra mig i ordning med det är inte så lätt utan vatten ? Vi skulle fixa maten till våra gäster som skulle komma till 1, skulle dammsuga och allt men ingen ström ! Det slutade med att jag fick stå vid badkaret så hällde mamma isssskallt vatten i håret på mig som hon hade i fall det skulle bli strömlöst någon gång. Nästan så det verkar i huvudet av kylan fortfarande :p haha. När jag lipat klart och sminket var på kom givetvis strömmen. Lycka ! haha aa herregud. Nu sitter jag och asgarvar på tanken men det gjorde jag inte då kan jag säga.

Farmor, farfar och mormor var här på middag som vi kunde fixa till med också sen :) mysigt ! de åkte just.
Nu känner jag att dagen blev rätt lyckad ändå. Kanske tack vare alla fina gratulationer jag fått :D Tack sötnosar!♥

Lite paket fick jag även:
OTH-box säsong 4 <3
Tredje boken av twilight
Perfym
Massa kläder
Stövlar
Klocka
Staty från Afrika
Pengar
Kontantkortspengar

+ lite kramar och "vacker sång" ! ;)


Detta har varit lite av min syssla i dag med ;) haha, ärligt det går inte!!!


lusten att plugga på engelska prov finns inte någonstans på sin 18-årsdag ! men måste kanske ta tag i det sen. det lär jue vara svårt !

nu när jag fyllt är jag taggad för feeeesten ! någon mer ? :D


E M M A

Kommentarer
Postat av: Alice

ahhhhhh TAGGA :D

2010-02-21 @ 18:08:02
URL: http://aliceandreaa.blogg.se/
Postat av: Sanne

Grattis!! :D jaa taggad så in i helvete

2010-02-22 @ 23:50:53
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0