emma arg

Hejhej ! har varit rätt död på att blogga. Och jag ska inte skylla på något för jag har helt enkelt bara inte orkat. Har inte gjort för mycket av mitt liv under de här dagarna. Oth har varit liv kanske man kan säga (a) Har inte haft något plugg faktiskt :)) och i går sov jag hos alice tills i dag. Struntade i historian och tog sovmorgon till 11.25 ! riktigt fint faktiskt.
efter skolan tog jag mig en simtur. skönt!

Jag brukar aldrig skriva ut mycket av mina tankar och saker jag stör mig på ute på internet för det kan lätt bli massa skit av det men nu skiter jag faktiskt i det. Jag måste få ur mig att jag hatar falska människor. Jag förstår inte problemet ? Gillar man inte någon så kan man la bara skita i den personen och inte gulla med den för att sen gå och snacka skit till folk som man vet att den personen kan få reda på sen. Inte heller sitta och snacka så den personen hör !? suck, jag blir trött. + ledsen. och förbannad. och sur. och arg. sa jag förbannad ? Vad fan ska man vara snäll för ? det hjälper jue ändå inte. Man kanske ska ta och en bli en bitch som andra..?  

okej, nu har mitt pms slutat. nu ska jag skita i det folket och tagga inför i morgon :D tacka vet jag mina riktiga fina vänner<3

fint med helg nu också


E M M A

Kommentarer
Postat av: Alice

puss min fina. <3

2010-02-26 @ 21:34:31
Postat av: Alice

sv: offcourse! va hade du tänkt att vi skulle göra annars imon? :o

2010-02-26 @ 22:14:13
Postat av: Tilda

<3

2010-02-27 @ 00:08:01
Postat av: DOTTEER

Kan dom så kan ju du! Det är helt enkelt så att man inte ska vara snäll mot alla kära vän. SÅ bitcha tillbaka för det förväntar dom sig inte :)

2010-02-28 @ 18:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0