Det är så kallt

körkortsfrågor har jag gjort 2 gånger i dag minsann ! (Y) men ingen historia dessvärre :p men jag har tänkte göra det i sängen innan jag sover..men vem försöker jag lura, jag vet jue att det inte kommer bli ! ;-)
Pratade lite med jessica i telefonen innan och det är bestämt att vi ska checka in lokalen i mon. Fått även bestämt att Ollis sover här då :) måste kanske köpa in lite mat till onsdagen om jag ska överleva dagen i kylan också !

det är helt galet vad jag fryser..längtar verkligen till sommaren ! Denna sommaren ser jag fram emot så himla mycket. Pratade i dag om planer på att åka på kryssning i sommar ;D DET SKA BLI AV ! Eller vad säger du, Tilda ;-)? höhö.

jag är sjukt trött, ska nog sova snart ! godnatt

E M M A

Kommentarer
Postat av: Don´t blame the daugther

Helt ärligt vi bokar nu så vi inte kan komma med invändningar. Vi är så jädra lata, kom igen mamma vad skulle vi annars göra? :)

2010-02-09 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0