Baka bullar

Efter skolan igår tog jag mig till ica och köpte en mumsig godispåse och satte mig på bussen till aneby. Där bytte jag till 124 och 1 timme senare var jag i Bästis famn ! ♥ På den bussen igen och åka vidare hem till henne ! Vi kollade på sommar med Göran ! Haha, jag var så himla trött så jag satt och skrattade hela tiden. Rolig var det allt. Vi kollade lite på miaochklara också xD haha, störda :p
Resten av kvällen fortsätter riktigt kul ute i köket med Roger :) haha "vill ni att jag vänder om, och slåss för den jag är?
aldrig sviker jag mitt land, när vindarna viskar mitt namn mitt namn..."
haha, jag kan jag med !
Någon gång efter 12 var båda sjukt trötta och lämnade Roger för att gå upp och sova. Lite blev sagt innan båda somnade in sött (a) Tidig morgon för min del, för Bästis också men det var inget ovanligt :p JAG låg kvar och segade i sängen till ungefär 11 då pappa kom medan Elin försökte få mig att vakna till med att hoppa i sängen och busa runt ! tycker om dig också, bästis (a) ;-)

Här hemma har jag och mamma faktiskt bakat bullar (Y) väldigt bra blev dom. Sitter här nu med en nybakade bulle och o'boy ! :)

funderar starkt på att städa upp på mitt gris rum och sen lägga mig i ett varmt bad..aa så far det bli !

E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0