Sankta lucia!

Hehe sådär nu är jag i normalt skick efter gårdagens natts bravader ;) haha! Minst sagt galen natt :)
Började kvällen hos Alice, där jag, hon och Jessica åt lite mat oså :) Sen plockade Ida och Julia upp oss och vi for till Christoffer, Martinas kille där vi fortsatte tillsammans med henne och Elin!
Runt 12 går vi till Kevin där typ hela klassen redan väntar, men de hade tydligen fått massa varningar om ljudnivån så vi var tvungna att gå därifrån så fort vi kom.. Men som tur var så kunde vi vara hos en som heter Jesper i hans hus! Så där blev det massa dans och fortsatt fest ;) Framåt natten börjar vi och lussa för våra lärare, först Mats, sen Lise-lott och sist Ewa :) Runt 4 samlas de flesta 3:orna som var ute på torget för att dansa kring grannen ;D haha. Efter det gick några tillbaka till Jesper! Ida, jag och Julia var väldigt frusna så vi parkerade oss i en skön säng :D
Typ vid 7 tog vi vår frukost! En 7,0 cider haha fick en lite piggare :)

I skolan var det bara lite dans och fika och kika på lucia :) sen åkte minsann en trött tjej hem hehe. Somnade vid halv 1 på dagen och sov till halv 8 i morse :) minst sagt skönt!

Skulle just åka iväg till skolan när alice ringer och säger att första lektionen är inställd, yes! så börjar 10.10 och slutar 12, inte fel ;)
Sen ska Alice och jag träna efter skolan! wohoo kanske kan komma igång med shape igen nu när det inte är praktik..



klockan 7 i morse typ utan att sovit nåt ;) haha

nu skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0