Så busig

Inte varit någon skola för mig idag. Fick reda på igår att vi inte hade någon religion på morgon, det betyder att jag skulle ha en lektion på 50 minuter på morgonen som var slut vid 10. Sen skulle jag få vänta till 14.10 för nästa lektion. Så det kändes lite onödigt att åka 8 mil fram och tillbaka för det! Så istället har jag varit duktig och städat, tränat och ätit pannkakor!

Dagen ser nog inte så mycket bättre ut! I morgon är det fredag, yeey! Även där onödig dag i skolan men ska ta mig in, för efteråt åker jag in till Jönköping med Alice och Ida :) Jag måste få tag i alla mina julklappar nu! Börjar bli dags, visst? hehe har köpt en bara så har några kvar...

nu hade jag inte något mer på hjärtat, hihi hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0