Nyårsklänning fixad!

Just hem kommen från stan! Helt sjukt vad kallt det är! Jag har bäddat ner mig i sägen och tagit på mig min fina morgonrock för att få upp värmen :) och på det hostar jag som en galning..
Men nu har jag i alla fall fixat en nyårsklänning! Super nöjd faktiskt, hoppas det blir bra ;) Så det mesta är klart för nyår nu tror jag!
Fick även med mig hem en en kofta och en t-shirt och lite. Utnyttjade mitt presentkort på Family House äntligen.

Hade lite planer på att dra till tranås men det blir nog inte så. Så jag planerar om med att ligga i sängen dagen lång! hihi. Fast har en garderob som måste städas.. äh kan tas i mon!




Kommentarer
Postat av: Sanne

Hahaha tack!



Asssöt klänning föressten :)

2010-12-29 @ 15:23:31
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0