Julmarknad

Hejhej! Det är helg och livet leker :) Kort praktikvecka, något som varit skönt! Helgen är lugn, någon som också är skönt! Igår åkte jag in till tranås och tränade på kvällen, så mycket mer hände inte den kvällen ;)
Idag har jag varit på julmarknad med Therese :) Super mysigt! Man fick verkligen julstämning (a) Köpte bara en ring och en munk :p haha.


Fick ett sms från Ida, där hon fråga vad jag skulle göra ikväll..sova svara jag! Det tyckte hon lät tråkigt så hon bjöd hem mig på middag :) hihi sött!

Föresten har jag köpte min mya mobil nu, gjorde det i onsdags! Är super nöjd :D fast det där med touch är kanske inte min grej när det kommer till sms :p fast man vänjer sig la ;) haha

Ska inte åka till Ida än så ska nog träna lite innan, åker la någon gång omkring 6 :)
Ha en bra lördagkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0