Juldan, party!

Sitter i min säng och lyssnar på min pepp lista på spotify jag fått av fina Ida! :) här är en jag är fast i! Kan behöva lite pepp, ska ut i kväll! Juldagen jue, tydligen bland de största partydagarna! Kan man jue inte missa? ;) men ändå är jag halv taggad och fortfarande lite kraslig.. Jag saknar sommaren så sjukt mycket! När som helst kunde man få ett sms från Ida eller Sofie där det står nåt i stil med: Det är sommarlov, vi är unga och i kväll ska vi ut, du är taggad nu kööör vi! Haha det var bara att lyda och bli taggad ;) fina tider.. fast Ida och jag ska leka lite att det är sommar i kväll och köra på som då!
Ska la börja fixa mig snart men ingen aning av vad jag ska ha på mig och känner mig bara ful och bläää :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0