God jul!

En aningen sent att säga nu kanske..? Men god fortsättning då ;D
Har jag haft en god jul nu då? Jo men det tycker jag trots sjukdom :) Varit här hemma och ätit massa god julmat så jag måste bo på gymmet hela nästa vecka haha. Nämen man gör jue typ inget annat än att äta på julafton? Men med all rätt för gud så gott det är ;) Farmor,farfar, farmors syster och Elis har varit här! Elis är en lite farbror som fyller 100 år i sommar! Helt sjukt! Han försöker lära mig hur man blir så gammal! Honung och älska livet varje dag! Får la börja leva så ;) hihi!
Och jag hade tydligen varit snäll detta året med så lite klappar fick jag. Pengar, min mobil (fick jag i lite förtid), hudvårdsprodukter, parfym, morgonrock, kockbok, massor av trisslottor, vann 50 kr på en (glädje?), ett armband som man kan sätta dit olika berlock på + 2 berlock sen ett pussel! När jag var liten var jag galen i pussel, älskade det men nu på senare år har det svalnat av men så får jag ett av Nomi! Haha så nu ett tag fram över har inte jag ett liv. Om jag står ut vill säga. Började i kväll och det är jue hyfsat svårt.. 500 bitar och alla bitar ser typ likadana ut :(
Efter att gästerna åkt hem kollade vi självklart på Svensson,Svensson! Sätt det 365896 gånger verkligen men tröttnar aldrig :D Efter det kollade jag och min käre bror på hans julklapp han fick av mig! Bröderna Karlsson! Jag behövde en julklapp till han och jag ville ha den filmen så löste det bra tycker jag ;) haha.

Andledningen till att jag bara blarrar på är att jag inte kan sova.. Så kan leverera lite bilder från dagen! Vill ni ha va? :D


En bild från lucia visst.. men jag hade en tomteluva och en julstjärna i bakgrunden så tyckte det kunde passa? :)



Min broder och jag! Pappa ville ha lite kort på oss så vi fick agera fotomodeller :p haha

Nästan hela gänget ;)


och självklart en bild på mitt pussel om hur duktig jag har varit ;) och om hur mycket jag har kvar... :(

jaha halv två? kanske ska sova då? Godnatt säger jag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack detsamma Emma! =)

2010-12-25 @ 13:48:48
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0