Glad tjej

Hej och hallå :) Jag är så härligt glad just nu, och kan man vara nåt annat? Det är helg och igår avslutade jag min praktik! Tyckte det skulle bli väldigt skönt, det är det i och för sig men ändå lite tråkigt också :/ Alla var så himla gulliga mot mig och ah det kändes tråkigt att gå där ifrån.. Men jag verkar som de varit nöjda för de har varit så snälla och gett mig massa kläder :o kläder efter modevisingen och att jag fick handla för ett belopp när jag slutade.. så kläder för minst 1000.. inte illa ;)
Men det ska bli lite skönt att komma tillbaka till skolan, få lite rutin igen. Fast tror inte jag kommer hinna få det för vi går la bara en eller två veckor sen har vi lov! Som sagt kan man vara annat än glad? hihi

I helhet har jag faktiskt blivit mycket gladare nu och varför? Jo självklart Ida och mina pepp sms! Ni vet fram till jul så får man jue öppna kalendrar med choklad eller nåt, istället för en sån lucka ger vi varandra snälla ord varje dag! Så när man får det där smset man väntat på sen det förra blir man så otroligt glad och nöjd med att ha en så fin vän <3

Aha idag då? Ska nog få i mig lite frukost snart. Senare till kvällen tror jag att Julia, Ida och jag drar till Jönköping och kollar bio :) vet dock inte vilken film än men det löser sig..

Så nu vet ni att jag har det bra ;) Önskar er detsamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0