Glad i dag

Idag är jag lycklig! Fick en bra start på morgonen med ett skit fint pepp sms av Ida :) Dagen på praktiken har gått bra, självklart börjar man trivas när det bara är en vecka kvar :p haha. Men jag måste lätt ha världens bästa handledare, Kerstin! Så fin!! Idag när jag stod och packade upp varor hör jag hur hon säger: Lilla Emma hur ska vi klara oss utan dig efter den här veckan? Naw vad sött :D hihi. Appropå min praktik.. På ondags så ska det vara lite events där, Vero moda och Only säljare kommer dit så då på kvällen är det en dj där, lite förfriskningar och snacks och modevisning, och jag ska gå! Hihi ska bli super kul :) Komkom gärna och titta! De 100 första kunderna får en fin fin present. Börjar klockan 18.00 och modevisningen börjar 19.00! Sen ska vi även alla gå omkring i samma kläder på dagen som vi sen får? :o hur snällt som helst!
Så missa inte det ;) nu ska jag fortsätta och vara glad på min träningscykel sen ska jag kolla på "Ung och bortskämd" och umgås med min mormor som kommit hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0