23 december - känns inte som julafton i mon

Dan före doppar dagen. Och jag ligger sjuk. Yes vad rolig jul jag kommer få. Nä men jag är faktiskt på bättringsvägen :) Så det blir nog bra.
Har föräldrar som jobbar innan jul så jag har fått ställa upp (trots sjukdom) att städa hela huset och julpynta inför i morgon! Klätt världens fulaste gran haha och fått det lite mer julmys :) Så nu har man kommit i lite mer stämning, men känns ärligt inte som det är julafton i morgon..
Nu i kväll vill jag inte göra något mer, hehe bara ligga i sängen och kolla på Tomten är far till alla barnen :) ett måste till jul, visst? :) får dricka lite mer te också så jag blir ännu bättre till i mon!
Och självklart ska jag äta en skinkmacka när mamma kokat klart skinkan ;) Tradition dagen innan :D hihi.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0