Lugn ledig dag

Har varit så härligt att inte göra något i dag. Sov till halv ett och efter det har jag bara varit allmänt seg. Tittade ut i solen lite och solade. Men blev attakerad av grannens hund så jag fick hjärtattack och gick in. Passat på att träna lite också. Duktig tjej! 
Satt på msn innan med Johanna och skickade massor av bilder till henne på oss. Det fick mig att sakna henne väldigt mycket. I skolan är man så bortskämd med att träffa henne och alla andra varje dag, så nu saknar man dom. Veckan på öland ska bli så jäkla bäst! Ska verkligen njuta av fint sällskap och förhoppingsvis bra väder! Ska bara samla ihop alla i veckan som kommer och planera allt. 

Inte så lyckat att jag sov så länge i dag. Kommer förmodligen inte kunna sova än på ett tag. Det behöver jag egentligen, i morgon är allt som vanligt med jobb..


en av alla bilder jag skickade! lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0