Längtan

Söndag igen och slutet på denna veckan. I morgon är sista dagen på lovet. Hemskt. Men jag ska tillbringa den på fint sätt. Ska åka in till Linköping med Ida och hennes körkort som hon varit grym och skaffa :D Tillsammans med Julia och Jessica också! Ska käka på Subway och gå lite i affärer. Inte mycket kvar på lönen så kan nog dock inte shoppa något. Måste jue ha pengar till Eksjö Statsfest som är i helgen ;D
Idag har jag haft en riktigt lugn dag. Legat i sängen nästan hela dagen och kollat på Tre kronor :p Sen varit duktig och städat mitt rum ;) Behövdes verkligen! Fint nu i alla fall :)
Resten av kvällen ska jag bara mysa i min nybäddade säng med rena lakan. Älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0