Var rädd om dina skor och fötter!

guud mitt huvud ! Jag blir helt slut av praktiken. Skit trött hela tiden. Ska bli rätt skönt att åka in till tranås i morgon. Sen att det är för att skriva nationella i engelska B är mindre skönt.. I alla fall så blir min praktik bättre och bättre :) Var jue så deprimerad att jag inte hade något att göra första dagen. Det finns fortfarande stunder då det är lite dött men,men. Idag så kom min ena handledare och berättade om att de gick på något som hette attraktiva Eksjö, vilket var att man jobbade på att få affärerna och företagen bättre. Då hade de tydligen fått en läxa till nästa gång, det vill säga på tisdag. Då skulle de skylta ut en produkt som de kunde få merförsäljning på. Den biten fick jag skötta och hjälpa till med. Jag sa att man kunde ta ett par skor och sen ha sån där spray som merförsäljning. Den idén gick hem så vi fixade med det en stund idag.

Så här blev resultatet:

Vi satte även dit ett par speciella sulor som ska vara sköna för fötterna som extra merförsäljning.

Hehe, min skylt som jag gjorde ;) den skulle vara i färg men de hade ingen färgskrivare -.-

Det var riktigt kul att få skapa något nytt där.

nu ska jag avsluta med att säga Grattis till min broder som fyller 20 :) Och även grattis till min handledare som också fyllde år i dag ! Men lite mer än 20 ;) haha

nu måste jag kolla lite på hur man ska skriva nationella provet i morgon... yeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0