skrutt

gääsp säger jag bara! hur trött som helst och jag har massa mycket plugg att göra i kväll känner jag. Jippie! Positivt är i alla fall att jag slutade tidigare så kom hem lite tidigare, riktigt skönt! Och i mon ska gullmamma skjutsa in mig så får sovmorgon :) den sovmorgon behövs verkligen kan jag säga!
mina linser är suddiga så bäst jag tar av dom för dagen sen måste jag dra i gång med läxan så jag kan nörda sims3 sen :P haha och självklart idol i kväll med jue:D 

ej, någon som är bra på bloggdesign? hjälpa en liten emmis som fattar nada?(a) höhö 




walking in memphis 


E M M A

Kommentarer
Postat av: ida a

jomen visst jag är också för trög för att fatta hur man ändrar designen? xD jag blir galen

2009-09-15 @ 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0