nästa vecka? :s

Hejsan hoppsan lillebror ;)

ligger i min säng och är helt död, stannar förmodligen här resten av kväll, kommer inte orka så mycket mer ! Tänkte faktiskt vara duktig och göra Rättskunskap men jag orkar inte :$ så tänkte göra det när vi har två timmars håltimma i mon..gör jue ändå inget då så kan jue uttnytta det lite,
Skolan suger verkligen ut all ens kraft, orkar typ inget när jag kommer hem vid 5 ! Nästa vecka har jag ett handelsprov, samhällsprov, hemprov i historian som ska in, massa engelska gloser, sen skulle vi haft ett till handelsprov och engelska prov men lärarna märkte att det var kanske lite för mycket så de flyttade fram det. Sen kollade jag i min planering för rättskunskapen och har visst prov där med? :s Kan vi inte stanna kvar i den här veckan(a)? eller typ att helgen går jätte långsamt !

Tur att man är så fina vänner i skolan då som piggar upp en lite :) En av dom är johannahjärtat som alltid får mina lektioner lite roligare ! :)<3



blir en hel del kort på svenska lektionerna ;) haha men tror att en del av dom i dag får stanna kvar hos oss ! haha<3



jag ska fånga en ängel


misslyckad

Kommentarer
Postat av: johannahjärtat

du är min solstråle ! <3

2009-09-26 @ 09:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0