Länge sen..

Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt internet efter över en månad. Det som hänt sen jag skrev sist är att jag har börjat skolan igen, 2:an och det märks verkligen, massa plugg hela tiden som man aldrig orkar ta tag i. Undrar hur detta år kommer att gå när jag redan är skoltrött lixom :s ska snart ta tag i handelsuppgifter, om jag inte sitter fast här. Sen har jag varit väldigt mycket med kompisar, Emanuel:D, jobbat klart det sista så ingen mer minigolf :-D haha! det är typ i korthet vad som hänt med mig den senaste månaden, orkar inte riktigt berätta allt. Får se hur det blir med bloggningen i framtiden, ni märker om jag är duktig eller inte ;) Men nu vet ni att jag lever! :)

Take care! ♥

E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0