hjfdkl

ligger i min säng med musik på full volym och fryser som en korv! kan ingen människa elda i detta hus? :o pappa kom hem !  ska i alla fall snart ta mitt täcke och satte mig framför tv för att checka in kvällens idol :)
Jag har typ kännt mig glad hela dagen! Trots massa hål, tråkiga lektioner och allt. Och redovisning i samhäll i mon om parti och jag kan inte ett skit, min grupp har typ bara 15 minuter och vi var tvungna att snacka i typ 20. Toppen (y) det får gå som det går. Känns som ingen tagit det så himla seriöst så.. men om vi har tur så får vi göra det nästa vecka för läraren sa att hon hade gjort upp ordningen för rättvisans skull och eftersom vi har två parti att prata om och alla andra ett så kanske vi får göra det senare. Men med henne vet man jue aldrig hur hon tänker, hon är inte männslig :p haha! Skulle jue i och för sig vara skönt och få det gjort, men aa vi får se :)

Ta hand om er ! :*

E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0