Fredag♥

äntligen helg :DD dagen har varit sjukt seg med rättskunskap, historia och redovisning på samhällen. Naturligtvis var min grupp att börja, men skönt och få det gjort så helt ok!

kom hem tidigare idag, as skönt! min broder kan faktiskt vara lite snäll ibland han med så jag fick åka med han från aneby, tog ett tag att övertala han, men han kunde inte motstå min charm och gav upp ;) haha men jag fattade inte varför han skulle tjata så mycket om hur brått hem han hade när jag fick vänta på han i 50 minuter på stationen för att han och Johan åkte till sunhult! inte lätt att förstå..! haha
har varit trött hela dagen och varit på gränsen att somna hela tiden så på väg hem i kurvorna så tänkte jag fy vad nedrans skönt och bara vara hemma i kväll med lite freeedgasmys! :D resten av helgen är uppbokad, i mon ska jag till ULLARED! :D älskar det stället! Sen på kvällen ska jag förmodligen till Solsjö med lite girls och ha det gött (y) ♥
På söndag blir det att träffa Emanuel som jag inte sett på flera veckor , så det ser jag fram emot riktigt! :D
ska försöka få in lite pluggtid också hur jag nu ska lyckas med det? ;s
kommer nog vara dålig med bloggandet i helgen så ni får ha det en bra helg! ♥ hihi



E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0