tripp till eksjö

hejhej :) hoppas allt är bra !

nu är jag hemma från min tur till Eksjö med mamsen ! det var sjukt jobbigt att ta sig ur sängen i morse, har sjukt ont i hela kroppen. Antagligen träningsvärk från hinderbanan i går ? xD haha

I Eksjö kontrollerade jag i alla fall ögonen och linserna. Jag skötter mig bra ! (y) höhö Sen blev det lite shopping =) jag fick med mig ett par stövlar, mysiga toffler, tröja från JC, foundation och silvershampo som jag ska testa o använda ! Sen köpte mamma en jättesnygg plånbok till mig, men den ska jag inte få föns i jul :( men det är jue inte så långt kvar tills dess så ! Hon tar alla chanser hon får för att köpa julklappar till mig, bara för att det inte är så mycket jag önskar mig. Fick jue min nya mobil som en förtidig julklapp så kan nog ändå inte räkna med så mycket ! Men helt ok för mig ;D




resten av dagen spenderas nog i sängen med massa film ! (y) kanske lite plugg sen också om jag orkar. vilket jag inte kommer göra :p

byebye ! ♥


E M M A


Kommentarer
Postat av: Sanne

Emma-A DU! :P aa du säger det

2009-10-29 @ 18:14:00
URL: http://sannehansen.tk
Postat av: Alice :DD <3

Jag färgade svart sötis! :D

helnöjd (:

2009-10-31 @ 14:45:04
URL: http://aliceandreaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0