sist dagen på lovet ;(

nu har det gått några dagar sen jag bloggade visst ! hoppsan :p
Det som hänt är typ att jag åkte till Ollis i fredags med Sara och Jessica. Vi gjorde inte så jätte mycket blev typ Idol lite smått och mycket skratt sen som avslut en prommenad i stora aneby ! ;D nästa dag alltså i går så sov jag riktigt länge sen bara ligga och sega i sängen hela dagen. På kvällen fick jag lite ångest över att jag skulle vara så tråkig och ligga kvar i sängen så jag fick ett ryck och fråga min bror om jag kunde få skjuts till Ollis igen :) det fick jag, men bara om jag var klar när han skulle åka. Så duscha, sminka mig, äta, packa och allt på en halvtimme ! Hos Ollis så blv det mest chill ! ;D en tur ut i aneby den dagen också för att träffa en klasskompis till Olle med hans kompisar. Sen blev det lite pizza på grillen ;D mums ! Väl hemma igen så satt vi och spelade spel långt in på natten (a) kanon mys ! ♥

söndag i dag och det är en sådär riktigt tråkig dag. Denna ännu tråkigare för det är sista dagen på lovet :/ Någon mer än jag som redan längtar till jullovet(a)?

i dag måste jag verkligen plugga ! inte gjort det nåt :s


 
Emmispemmis & Ollisbollis - We belong together ! ♥                                          ♥



E M M A

Kommentarer
Postat av: Alice :DD <3

jag saknar min Semla en aning för mycket! <3

2009-11-01 @ 17:19:08
URL: http://aliceandreaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0