Körkort

Nu är det första steget till körkortet taget. Jag har nämligen skrivit in mig på körskolan i dag. Fyllt ett blått häfte med massa teoriböcker att plugga på. Första teorikursen är den 17 så innan det ska jag ha försökt sitta vid datan lite och köra lite frågor. Jag är as nervös ! Känns som jag inte kommer att klara det :s Fast när man blivit lite mer van att köra och har klarat av lite av teorin så slapper kanske det :) Jag vill sååå gärna ha det där kortet ! Kunna ta mig vart jag vill utan att tänka på att mamma och pappa ska skjutsa. Mmm, ljuvligt ! Men måste ligga i hårt,

Den här dagen har gått den med.. Fast väldigt segt ! Tisdagar är nog den segaste dagen tror jag nästan. Det bästa med den är att Olle och jag åker in och simmar, men det blev jue inte så i dag för att jag skulle skriva in mig ;D men nästa dåni !

Självklart ska man avsluta dagen med plugg, today är det engelska ! Ska ta tag i det när som helst ska bara lyssna klart på min underbara låt "To be with you" ♥



E M M A

Kommentarer
Postat av: Oliis

:D Nööööww<3<3<3



Love simdagar med Emmis:)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0