Ingen vanlig söndagsångest

Startade denna dag på att härligt sätt genom att vakna upp jämte alice♥




vi var i aneby i går hos Matilda med mycket skratt och skoj. Kalasbra ;D sen efter det så följde alice med mig hem då, som jag tror de flesta vet vid det här laget :p känns som jag sagt det några gånger det nu ;) men glömmer ni det inte ! Inget jag vill glömma i alla fall för jag hade det kanonmysigt. När vi kom hem till mig la vi oss i sängen och snackade i några timmar :) mycket fakta att ta sig igenom (y) hehe
Sen var mamma maggan här och fikad i dag ;) hihi sen efter att alice och maggan lämnat mig sätte jag igång med historian..eller typ 3 timmar senare :p men jag började i alla fall :) grattis till mig. det skulle vara inne i torsdags. yees! och jag är inte klar än, men jag ska göra klart det i mon har jag lovat mig själv, vi är jue lediga i mon så lite tid ska jag nog få till det. Men först till fordonspogrammet i eksjö till jessica med ollis:D♥ spännande !

tänkte ta och kolla på paradise hotel nu sen sova :) godnatt :*


E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0