Första snön

Första snön kom i dag :( jag tror nog att ni märkte det, men kan jue upplysa dom som missade det ;) jag hatarhatar snö ! kallt och halt ! Det kan komma snö typ en vecka innan julafton och vara kvar till typ efter nyår sen bort ! lite julstämning måste det jue vara ;D Men då ska det vara riktig snö och inte blask som det förmodligen kommer bli i mon :( <//3

ligger helt död i min säng nu, dagen har bestått av skolan med överaskning (a) hehe Alla i klassen gick tidigare till engelska lektionen och dukade upp med bullar, kakor och saft ! Sen när vår lärare Ullis kom in ställde alla sig upp och sjöng "Happy birthday" ;D Hon fyllde nämligen år ! Hon blev jätteglad och väldigt förvånad, nästan så det kom en liten tår tror jag allt :') hehe hon kan fylla år oftar tycker jag så vi får mer fika (a) Det är HP2 det ;)
Sen hemma så har jag pluggat, gjort lite av en uppgift på inköp&varu. Skrivit typ 1 och halv sida, men har mycket kvar :s Sen blev det att hjälpa pappa lite med att köra in pellets :p åter lite plugg och avslut med lite cykelcykling :))

ska nog bara läsa några bloggar sen sooova ! sjukt trött !



godnatt :*


E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0