Första advent

åhh, den rubriken gillar vi ! Inte långt kvar till jul och nyår då(a) ;D Har haft redig mysig första advent, har lagt gjort en julsånger spellista på spotify och lagt in lite låtar på mobilen :)) sen ätit skumtomtar och apelsin. avslutat dagen med en väldigt skön dusch !

har även varit duktig och gjort klart mina två historia arbeten som jag legat efter med sen jag varit sjukt. Bara ett kvar. Yees ! en "kortare" presentation på 15 min om den industruella revolutionen (!) hur lång är en längre presentation då om jag får fråga ? skönt att gruppen är vald i alla fall, och jag är nöjd (Y)

den vanliga söndagsångesten börjar krypa fram jue mer jag ser att klockan blir :( denna vecka </3 usch !



E M M A 

Kommentarer
Postat av: karro

sv: tack! vad glad jag blir :)

2009-11-30 @ 17:24:00
URL: http://storp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0