dagen efter

då var man hemma efter gårdagens paarty ! Sov hos Alice och vaknade kring 11 med världens huvudvärk..men man får la skylla sig själv kanske ;)? haha efter lite frukost så åkte jag hem tidigt. Gårdagen var inte så rolig som jag tänkte mig. Var as taggad oså blir det typ kul i bara en timme eller nåt ! Spårade ut rejält där ett tag. Slagsmål, flaskor krossades, spya i soffan, nån tog sönder toan, folk gick och tog massa dricka av andra, kom massa oinbjuda folk o shit :s Fast det var inte bara tråkigheter, det var riktigt trevligt folk och dans också ;D
Tråkigt att vi bestämmt att alla i HP skulle stanna och hjälpa till och städa så är det typ bara några stycken som är kvar.. resten drog utan att säga till. Det kan man bli lite trött på. Fast när man var där och städade så kännde man sig mest i vägen så jag hjälpte bara till med disken och plocka flaskor/burkar oså, men bättre än inget ! Synd om dom som ordnat och grejat med det, menmen.

Såklart så var det inte alla som gjorde det dåligt, så tack till er som gjorde det kuul ;D♥ hehe


bilder kommer, när jag samlat på mig lite fler :)



E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0